Неділя, 19.05.2024, 09:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Кізомиська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Оцінювання педагогічної діяльності

 

Критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників

     Критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу визначаються на основі Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України, Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» та «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

 Індикатори оцінювання та методи збору інформації для критеріїв оцінювання

5.1. Вимога 1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
   Критерії оцінювання:
5.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність.
5.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти.
5.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти (за потреби).
5.1.4 Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб-сайти, блоги тощо).
5.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку.
5.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі.

5.2. Вимога 2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.
     Критерії оцінювання:
5.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
5.2.2. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проектах, залучаються до роботи як освітні експерти.

5.3. Вимога 3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.
     Критерії оцінювання:
5.3.1. Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства.
5.3.2. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок.
5.3.3. У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці.


5.4. Вимога 4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.
    Критерії оцінювання:
5.4.1. Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності.
5.4.2. Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності здобувачами освіти.

VІ. Критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти

     Критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти визначаються на основі Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України, положень наказу Міністерства освіти і науки України від 09.01.2019 № 17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти».

 


      Індикатори оцінювання та методи збору інформації для критеріїв оцінювання

6.1. Вимога 1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань.

Критерії оцінювання:
6.1.1. У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності.
6.1.2. У закладі освіти річне планування та відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії його розвитку та з урахуванням освітньої програми.
6.1.3. У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти.
6.1.4. Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання.


6.2. Вимога 2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм.
Критерії оцінювання:
6.2.1. Керівництво закладу освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру.
6.2.2. Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах.


6.3. Вимога 3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників.
Критерії оцінювання:
6.3.1. Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми.
6.3.2. Керівництво закладу освіти за допомогою системи матеріального та морального заохочення мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності.
6.3.3. Керівництво закладу освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників.


6.4. Вимога 4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодія закладу освіти з місцевою громадою.
Критерії оцінювання:
6.4.1. У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу.
6.4.2. Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу.
6.4.3. Керівництво закладу освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування.
6.4.4. Керівництво закладу освіти сприяє виявленню громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їх участі в житті місцевої громади.
6.4.5. Режим роботи закладу освіти та розклад занять враховують вікові особливості здобувачів освіти, відповідають їх освітнім потребам.
6.4.6. У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти.


6.5. Вимога 5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.
Критерії оцінювання:
6.5.1. Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності.
6.5.2. Керівництво закладу освіти сприяє формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz